20/01/2014

Вчені заявили, що пиво погіршує пам'ять

Експертамі вченими з інститутського коледжу Лондона вчора було зроблено заяву про те, що пиво сприяє погіршенню пам'яті, викликаючи руйнування мозкових клітин.

Для складання цієї заяви, вченими-дослідниками протягом десяти років проводився експеримент за участю в ньому двох тисяч представників прекрасної статі і п'яти тисяч чоловіків віком до 56-ти років. За цілий період досліджень, пам'ять респондентів була під діагностичним спостереженням, коли вони постійно вживали спиртний напій в певному обсязі.

В наслідок, вченими було заявлено, що пам'ять людей, що вживають не більше п'ятдесяти грамів алкоголю щодоби така ж, як у осіб, не схильних цій звичці. Однак при збільшенні цього показника, учасники експерименту показали ознака погіршення функцій пам'яті, причому на шість років раніше, ніж у людей, НЕ употребляющіх алкоголь абсолютно.

Об цьому дослідженні не так давно повідомили засоби масової інформації з посиланням на офіційне джерело і вчена рада, що прийшов до ряду відповідних висновків і висновків.

Финскими учеными установлено, как часто можно употреблять алкоголь