07/01/2014

Вченими зроблено відкриття: через 29 років на планету впаде астероїд

Недавно вченим астрономічного центру досліджень при «NASA» був виявлений астероїд, при зіткненні з поверхнею землі, здатний створити найбільшу катастрофу в історії. Найжахливіше в цій знахідці те, що ймовірність падіння встановленого небесного тіла на поверхню землі занадто велика. Дана знахідка викликала сильне занепокоєння у групи ініціаторів організації об'єднаних націй, що займаються вивченням навколоземних об'єктів.

В ширину знайдений об'єкт має розмір 140 метрів, але зараз перебуває на велику віддаленість від землі і шанси його зіткнення з нею рівні 1/625, приблизно. Однак інформація на цей рахунок мінлива, а раптове зіткнення може з'явитися основоположною причиною вимирання всієї людської раси.

Сегодня висувається ряд заходів по зміні орбіти астероїди з метою мінімізації ризику його падіння на нашу планету. Експерти вважають, що змінити орбітальний напрямок космічного об'єкта можна, запустивши ракету з ядерним зарядом, проте тоді існує небезпека утворення дощу з дрібних метеорітних осколков, які теж принесуть чималі руйнування в разі падіння на землю.

Первые колонисты Марса не вернутся на землю