15/11/2013

NASA показало еволюцію Марса

Основанний на концепціях відеоролик, на якому показано, як виглядала планета Марс 4 млрд років тому, було представлено нещодавно співробітниками дослідницької місії NASA - MAVEN.

На відео можна простежити за всіма змінами, які відбувалися на Червоній планеті протягом 4 млрд років: зміна клімату, замерзання і висихання численних марсіанських річок і озер. Фахівцям також вдалося продемонструвати, як планета поступово набула той звичний для нас зовнішній вигляд.

Для створення відеоролика співробітники НАСА використовували відомості, отримані вченими в ході досліджень поверхні Марса.

"Нам відомо, що на поверхності Червоної планети присутні особливі канали, які могли утворитися в результаті дії потоків води на грунт", - Розповів співробітник Студії наукових візуалізацій NASA Джозеф Гребовскі.

Он також додав, що на планеті є кратери, стан стінок яких вказує на те, що колись вони були озерами. Крім того, на поверхні Марса присутні мінерали, формування яких вимагає обов'язкової наявності води в атмосфері.

Напомнім, що Mars Atmosphere and Volatile Evolution, у скороченні MAVEN - це нова дослідницька місія NASA, метою якої є вивчення змін клімату Марса і його атмосфери.

Еволюція Марса