07/10/2013

Молоко шкодить здоров'ю дітей

О шкоду молока для дитячого здоров'я нещодавно заявили гарвардські вчені. Грунтуючись на результатах декількох досліджень, вони стверджують, що даний продукт не є настільки корисним і незамінним, як це було прийнято досі вважати. Однак настільки категоричне твердження стосується лише певних видів молока. Автор дослідження і педіатр Девід Людвіг розповів, що якщо в молоці присутній цукор, або які-небудь інші підсолоджувачі, то корисним воно бути не може.

Кроме того, дослідник упевнений, що при збільшенні в раціоні кількості певних продуктів, необхідно знизити добові обсяги вживання молочної продукції. Найбільшим злом, як вважає експерт, для дитини є шоколадне знежирене молоко. Основна частина калорій у складі такого молока відведена жирам та цукру. Так, один стакан нежірного молока містить сто дві калорії, з них вісімнадцять - це тверді жири. Це означає, що при вживанні йогурту або молока з підсолоджувачем, в організмі насичених жирів менше не стане.

Сложівшуюся ситуацію, за словами фахівців, можна вирішити, просто замінивши молоко іншими продуктами, багатими кальцієм. Знизити споживання молока можна, додавши в раціон харчування боби, шипшина, горіхи, зелень. Для дорослих людей молоко шкідливе тим, що у багатьох виникають проблеми з його переварюванням. Іншими словами, погано засвоюється лактоза. При цьому часто виникає діарея, розлади шлунково-кишкового тракту і роздувається живіт.

Ісследователі також нагадують, що молоко шкідливе для алергетиків, так як цільне молоко є часто причиною алергічних реакцій. У цьому відношенні особливо шкідливі молочні пінки, що викликають алергічну реакцію, зважаючи відмінного від молока складу. Термічна обробка змінює структуру білків, вони ущільнюються і в результаті гірше усваіваются.

По мнению ученых, молоко способствует похудению

Медиками австралийского исследовательского института на днях было сделано заявление о том, что в молоке присутствует большее количество полезных свойств, чем считалось ранее. Как установили недавно ученые специалисты, при грамотном ежедневном употреблении молока, можно значительно сбросить вес, иными словами говоря, похудеть. Эксперты также отметили, что в периоды переваривания желудком молочных продуктов, отдельные их частицы

В сыром молоке обнаружен новый вид бактерий

Ученые сообщили об обнаружении новых разновидностей бактерий, которые могут выживать при низких температурах, портя сырое молоко, даже когда оно достаточно сильно охлаждено. Согласно исследованию, проведенному учеными, микробиологический состав сырого молока намного более разнообразен, чем считалось ранее.

На ежедневный объем даваемого коровами молока большое влияние оказывает пол теленка