16/08/2013

Солодощі та здоров'я - нові норми для споживання цукру

Знаете, що відбувається з мишами, коли вони вживають цукор з тією ж інтенсивністю, що і більшість американців? Самки раніше вмирають, а самці втрачають здатність відтворювати рід, кажуть вчені, які провели нове дослідження, опубліковане в журналі Nature Communications.

Самкі гризунів, які сиділи на дієті з 25 відсотковим вмістом цукру, вмирали в два рази швидше за своїх однолітків, а у самців мишей на 25 відсотків зменшилася продуктивність потомства.

Для людей це кількість цукру еквівалентно випитим за день декільком содовим. Доданий цукор становив 17 відсотків від середньої американської дієти в 2008 році.

«Це три газованих напою, якщо інша частина вашого раціону не містить цукру», - сказав The Washington Post провідний автор дослідження і біолог James S. Ruff. «Причому мова йде про 12-унциевих порціях (0.36 л), а не про великі».

Предидущіе дослідження показали, якими є негативні наслідки для здоров'я при набагато більш високих рівнях споживання цукру. Але вченим захотілося побачити ефект від більш помірного споживання, тому вони почали з того, що додавали 156 мишам і підсолоджену, і нормальну їжу протягом 26 тижнів.

«Більшість речовин, які токсичні для мишей, також токсичні і для людини», - сказав співавтор дослідження Уейн Поттс (Wayne Potts) The Washington Post. Дослідники використовували поєднання фруктози і глюкози для підсолоджування їжі мишей, щоб імітувати кукурудзяний сироп з високим вмістом фруктози. Потім вони дозволяли гризунам вільно перебувати в приміщеннях, де за ними спостерігали протягом 32 недель.

Многіе самки померли до кінця експерименту. Що стосується самців, то команда помітила, що, сидячи на солодкій дієті, вони були не в змозі контролювати територію так само, як їхні однолітки. В цілому, вони охоплювали на 26 відсотків менше територій, що, можливо, призвело до зниження воспроізводства.

ВОЗ представила пересмотренные нормы потребления соли

Всемирная организация здравоохранения (ВОЗ) сократила суточную норму соли для взрослого человека, которая составляла до настоящего времени 2000 мг. Эксперты ВОЗ представили новые рекомендации по ежедневному потреблению соли для взрослых и впервые разработали рекомендации для детей в возрасте от двух лет, как сообщает информационное агентство Reuters. Взрослому человеку медики до сих пор советовали потреблять не более 2000 мг соли. Теперь же по инициативе ВОЗ этот показатель был немного снижен.

Ученые: На Солнце открылись три корональных отверстия