25/07/2013

Нова галактика виявлена ??в сузір'ї Діви

Самое велике сузір'я з усіх Зодіаків - сузір'я Діви привертає увагу вчених складовими її численними галактиками. На зображенні, отриманому за допомогою телескопа «Хаббл» можна розгледіти серед еліптичних і неправильних галактик, лінзовидну галактику NGC 4866, що знаходиться на відстані 80 мільйонів світлових років від нашої планети.

Лінзовідние галактики являють собою щось середнє між спіральними і еліптичними. На знімку видно яскраву центральна опуклість NGC 4866, в якій міститься безліч старих зірки, хоча спіральні рукави при цьому не видно. Із Землі галактіка виглядіт так, як ніби ми дивимося на неї з краю. Це дозволяє побачити, що галактика NGC 4866 має дисковидной структурою, а це взагалі не є характерною рисою еліптичних галактик. Частина галактичного світла приховують лінії пилових хмар.

В правій частині нової галактики розташована дуже яскрава зірка, що перебуває в межах ореолу на досить близькій до Землі відстані.

Отчетлівий знімок галактики NGC 4866 було отримано Сучасної камерою ACS, вбудованої в космічний телескоп НАСА «Хаббл».

Астрономы получили изображение необычной галактики