24/07/2013

Гранат захищає від раку грудей

Плоди гранатового дерева несуть величезну користь для жіночого організму. Дослідники з Унивеситет Огайо (США) виявили, що наявність цього фрукта в щоденному раціоні жінок допоможе запобігти розвитку раку молочної залози.

Определенние речовини в гранаті, як показали дослідження, сприяють блокуванню синтезу естрогену. Надлишок цього гормону ініціює розвиток ракових клітин. Вчені сподіваються, що в майбутньому, можливо, буде розроблено новий метод терапії з застосуванням граната.

В більш ранніх дослідженнях дієтологами було встановлено, що цей рубіновий фрукт знижує відчуття голоду, допомагаючи таким чином контролювати апетит.

Наібольшую цінність представляє сок граната, біологічна активність якого значно вище, ніж у більшості інших ягідних і фруктових соків. Так, наприклад, людям, що страждають анемією, регулярне вживання соку допомагає нормалізувати рівень гемоглобіну в крові. При цьому слід зазначити, що гранатовий сік не вживають в чистому вигляді - його зазвичай завжди розбавляють кип'яченою водою або ж іншими соками (буряковим або морквяним).

Сок граната - отличная профилактика болезни Альцгеймера

Благодаря совместному научно-исследовательскому проекту эксперты ученые Англии и Германии установили, что в гранатовом соке содержится продукт под названием пуникалагин, практически полностью сводящий к минимуму развитие симптомов страшных заболеваний. К ним относятся, как сообщили ученые, болезнь Альцгеймера и Паркинсона. Эти данные, при ссылке на официальный источник, сообщили сегодня средства массовой информации

Новая пищевая добавка победит рак

Ученые представили новое средство борьбы с раком – биологически активная пищевая добавка, снижающая риск развития болезни и ее активность. БАД содержит зерна граната, зеленый чай, куркуму и брокколи. У испытуемых, принимающих добавку в течение определенного времени, на 63% было снижено количество антигена, характерного для рака простаты. Недорогая биологически активная добавка была создана британскими учеными из таких госпиталей, как Бедфорд и Адденбрукс с целью снижения вероятности развития онкологических заболеваний.

Косметологи нашли новый способ предотвращения образования морщин