11/07/2013

Американські вчені виявили хвіст у сонячної системи

Амеріканскіе фахівці, які спостерігають за місією автоматичного апарату Interstellar Boundary Explorer (IBEX), що в перекладі означає «Дослідник кордонів міжзоряного простору», виведеного на навколоземну орбіту 5 років тому, прийшли до висновку, що сонячна система, подібно кометам володіє хвостом, повідомили в прес-службі космічного агентства NASA.

Комплексний аналіз всіх даних, які були передані цією станцією протягом перших трьох років роботи, дозволив дослідникам з США прийти до наступного висновку: у солнечной сістеми є хвіст, утворений двома потоками виходять від світила рухаються з великою швидкістю заряджених частинок, зверху і знизу, і ще двох потоків повільно рухаються часток по бокам.

Еті потоки нагадують за формою чотирилисник. Американським експертам поки точно не відома протяжність цього шлейфу, згідно з відомостями NASA.

IBEX - науково-дослідний супутник США, призначення якого полягає у вивченні кордону Сонячної системи, а також міжзоряного простору. Апарат був запущений 19 жовтня 2008. За допомогою встановлених на IBEX інструментів фахівці NASA сподіваються отримати більш чітку картину про всю структуру геліосфери, з'ясувати, в якій саме області проходить кордон ударної хвилі, де і відбувається уповільнення сонячного ветра.

И потушит, и спрячет: в России изобрели «стелс»-пену