20/06/2013

Вчені Південної Кореї виявили спосіб знешкодження алкоголю

Інформаціонное агентство «Ренхап» повідомило з посиланням на міністерство науки, планування, інформаційних і комунікаційних технологій Південної Кореї про довгоочікуване відкриття, зроблене південнокорейськими вченими. Група співробітників Корейського науково-дослідного інституту біологічних наук та біотехнологій при Національному Університеті Чоннам виявила метод запобігання шкідливого впливу спиртного на печінку.

Актівний кисень, як відомо, утворюється внаслідок проникнення в кров алкоголю, може призвести до развітію гепатіта і цирозу печінки у людини. Але вчені до цих пір не володіли інформацією про те, як виникає цей активний кисень під дією алкоголю в організмах людей.

Ответ на це питання вдалося знайти групі дослідників з Південної Кореї, які з'ясували, що проникнення алкоголю в кров сприяє виробленню ядерних гормональних рецепторів ERRy, які й роблять, по суті, шкідливий вплив на печінку.

По словами вчених, створення препарату, який буде покликаний придушувати виробництво гормонів, дозволить раз і назавжди вирішити проблему з шкідливим впливом алкоголю на печінку. Людина зможе тоді споживати спиртне у будь-яких кількостях, не турбуючись про здоров'я органу.

Проблема шкідливого впливу спиртного залишається на сьогоднішній день однією з головних для Південної Кореї, адже рівень споживання алкоголю в цій країні стрімко зростає. Південна Корея знаходиться за даним показником на 7-13 місцях серед всіх інших країн міра.

Финскими учеными установлено, как часто можно употреблять алкоголь

Группой ученых финского института недавно было проведено необычное исследование, в ходе коего ими была установлена частота потребления алкоголя относительно показателя вредного воздействия на мужской организм. Удивительно, но установлению этого факта способствовало наблюдательное исследование на протяжении двадцати лет, с привлечением к тому более 2,5 тысяч представителей сильного пола. Как выяснилось, вред организму приносит не просто употребление алкоголя в больших количествах, но и в достаточно малых, тоже

Ученые: синтезированное вещество вытеснит алкоголь к 2050 году

Американские исследователи приняли решение о проведении эксперимента по вытеснению продукта под названием Also Synth. Данный продукт был разработан с целью вытеснения алкоголя из организма человека. Ученые отметили, что элементы, входящие в состав продукта, можно использовать в создании спирта. Со слов ученых-специалистов вещество уменьшает ряд неблагоприятных последствий, вызываемых алкогольными напитками.

Спаржа поможет избежать похмелья