30/05/2013

Червоне вино і гранати - новий еліксир молодості

Научние працівники лозаннской Політехнічної школи зробили наступну заяву - ресвератрол, що знаходиться в гранатах і червоному вині, це просто «чудовий інгредієнт», адже за рахунок нього у людини зростає енергетичний потенціал, а крім того збільшується тривалість життя. Дослідники з Франції провели експерименти на черв'яках будучи впевненими, що подібна методика допоможе черв'якам, а також людям жити набагато довше.

Установлено, що ресвератрол підвищує тривалість життя черв'яків до шістдесяти відсотків. Крім вина, дане активна речовина знаходиться в кожуре вінограда, а також інших фруктах, включаючи горіхи і какао. Ресвератрол - це натуральний фенол, який є також у коренях так званого «японського горця», з якого його видобувають безпосередньо в комерційних цілях. Сама рослина виробляє даний фенол, коли він атакується бактеріями і грибками.

Необходімо виділити той факт, що ефект ресвератрола були вивчені до того багатьма дослідниками. Наприклад, в експерименті з лабораторними мишами довели, що даний рід фенолів має протизапальну, а також протипухлинну властивістю, а ще знижує в крові рівень глюкози і позитивно впливає на серцево-судинну сістему.

Волшебный ингредиент красного вина губительно воздействует на организм