21/04/2013

Метеорний потік Ліріди осяє небо 21-22 квітня

Метеорний потік, який щорічно з'являється на небі, повинен досягти в ці вихідні свого максимуму, проте спостерігати яскраве видовище в цьому році зможуть далеко не всі астрономи-любителі.

Прожівающіе в затемнених частинах Землі астрономи-любителі, стануть очевидцями метеорного дощу Ліріди увечері 21 квітня і вранці 22 квітня. Але світло присутньої в ці дні майже повного Місяця на нічному небі, швидше за все, стане перешкодою спостереженнями небесного подання.

Лучше всього метеорний потік Ліріди буде видно на світанку 22 квітня, згідно з відомостями представників Наукового інституту космічного телескопа (США). «Місячне світло в цьому році стане перешкодою для повноцінних спостережень, але в місцевостях, розташованих далеко від вогнів великих міст можна буде побачити на небі до 20 метеорів на годину ».

Такіе явища як метеорні дощі виникають у результаті проходження Землі крізь безліч космічних осколків, які залишилися від обертаються навколо Сонця періодичних комет. Коли в атмосферу нашої планети входять ці скинуті кометами частинки, вони згорають, викреслюючи при цьому на небі яскраві полоси.

Земляне увидят метеоритный дождь в ночь на 4 января