10/03/2013

Секс і закоханість роблять людину розумнішою

Ісследователі провели експеримент, де брали на аналізи кров у закоханих і у подружніх пар, що живуть давно в шлюбі.

Італьянскіе вчені університету Павіа змогли довести, що на етапі закоханості заняття сексом робить розумніші людини, а крім цього робить на людське здоров'я сприятливу дію.

Как стало відомо, справа в тому, що нерви на стадії закоханості ростуть більш інтенсивно, і це сприяє зростанню швидкості реакції та кмітливості. Крім цього, вчені стверджують, що безпосередньо при занятіі сексом стімуліруется зростання кількості клітин саме в частині мозку, відповідає безпосередньо за пам'ять, а також навчання.

Ісследователі провели експеримент, де брали на аналізи кров у закоханих пар, а крім того у подружніх, що живуть давно в шлюбі. Результати даного досліджень виявили, що у закоханих нещодавно пар спостерігався постійно ріст нервових клітин, проте чим люди довше жили в місці, тим найменш інтенсивним їх зростання ставав.

Следовательно, найкориснішим періодом для мозку є найперші роки закоханості, тобто коли почуття знаходяться на піку. Також варто виділити, що вчені довели - заняття сексом в принципі робить на рівень стресу благотворний вплив, при цьому знижуючи его.

Секс, по мнению ученых, тоже наркотик