Розкрито ще один секрет схуднення
Употребленіе дрібно нарізаною їжі стимулює процес схуднення, як стверджують американські дослідники. Сьогодні існує набагато більше способів схуднути, ніж методів лікування будь-якого захворювання. Фахівці із США простежили наступну тенденцію: всі дієти включають в себе список заборонених і рекомендованих продуктів, а також конкретне меню на кожен день.
Однако при составленіі діет упускається один важливий момент: яким чином всю цю їжу краще вживати. При цьому дієтологи звернули увагу, що ефективність обраної методики залежить зокрема від способу вживання їжі.
Девін Варгар, фахівець в області дієтології з університету Арізони, провів дослідження, довівши, що, розділяючи їжу на дрібні шматочки, люди їдять менше, що допомагає уникнути переїдання. Експеримент полягав у тому, що двом групам учасників перед прийняттям основної їжі запропонували з'їсти по рогалики. При цьому одній групі він був поданий цілком, тоді як другий - розрізаний на 4 часті.
Затем випробуваним запропонували різні наїдки. Виявилося, що у тих, хто цілком з'їв рогалик, був відзначений більший апетит і значно менший рівень насичуваності, ніж у тих, хто покуштував перед цим розділений на частини рогалик.
В даному випадку, як вважає автор дослідницького проекту, спрацьовує ефект так званого візуального обману, тобто коли людський мозок той же самий обсяг розрізаними їжі сприймає, як велику порцію. Крім усього іншого, дрібні шматочки людина більш ретельно пережовує, що призводить до кращого насичення желудка.
Еще из категории здоровье:
- Кто полетит на Artemis 3 NASA готовится объявить экипаж одной из самых важных миссий нового лунного проекта
- Новый способ наблюдения за кровотоком мозга во время операций может предотвратить инвалидность и спасти жизни
- Учёные впервые заглянули внутрь живых стволовых клеток и увидели, как начинается старение
- Учёные заблокировали белок, который помогает болезни Паркинсона распространяться по мозгу
- Белок восстановления ДНК может стать ключом к новым методам лечения рака
- Учёные выявили сотни генов, связанных с зависимостями: исследование охватило Европу, Африку и Америку
- Тест мозга поможет предсказать, кто сможет достичь оргазма во время терапии антидепрессантами
- Полиненасыщенные жирные кислоты помогают обратить возрастное ухудшение зрения
Последние комментарии
Рассылка топовых новостей
Читательский топ
- В Помпеях у жертвы извержения Везувия нашли набор врача
- Учёные решили сложную задачу для миссий к астероидам: космические аппараты смогут эффективнее «прыгать» от объекта к объекту
- Учёные создали самую подробную карту нейронных дендритов в мозге мыши
- Антарктический ледник Хектория отступил на 25 километров всего за 15 месяцев
- Спутниковые мегасозвездия могут стать «нерегулируемым геоинженерным экспериментом»
- Белок восстановления ДНК может стать ключом к новым методам лечения рака
- Ярко-синие «калийные пруды» в Юте заметили из космоса рядом с тёмно-зелёной рекой Колорадо

Комментариев нет. Будьте первым!