18/12/2012

Вчені дізналися, чому у оленя Санта-Клауса червоний ніс

Группе голландських і норвезьких учених вдалося з'ясувати, чому у одного з оленів Санта-Клауса по кличці Рудольф, червоний ніс. Такі відомості були представлені у вівторок інформаційним агентством Agence France-Presse.

Спеціалістамі була досліджена слизова оболонка носа двох оленів, п'яти здорових осіб і одну добровольця з доброякісними новоутвореннями в носі. Як з'ясувалося, в носі тварин капілярів на 25 відсотків більше, ніж в носі людей. А, як відомо, капіляри забезпечують киснем організм і беруть участь в регулюванні температури тіла. До статті додається інфрачервоний знімок оленя, зроблений дослідниками після фізичного навантаження.

"У Рудольфа червоний ніс через інтенсивну мікроциркуляції, а також великої кількості червоних кров'яних тілець. Ніс оленя Санти пристосований як анатомічно, так і фізіологічно для того, щоб тварина могла виконувати тривалі подорожі для Санта-Клауса ", - Уклали фахівці. Детальні матеріали дослідження були опубліковані в різдвяному випуску журналу British Medical Journal.

Действія Рудольфа, що знаходиться в упряжці Санта-Клауса пильно спостерігають фізики, нагадує агентство. Ними було встановлено, що доставка подарунків приблизно в 100 мільйонів будинків, де з нетерпінням чекають Санту, зажадала б від оленя швидкості близько 1000 кілометрів на секунду. Від тертя на такій швидкості сани випарувалися б разом з вантажем подарунків, а також, можливо, і з ельфами, помічниками Санти. При цьому встигнути за ніч по всіх адресах Рудольфу і компанії не вдалося б без спотворення просторово-часового контінуума.

Большая пиявка жила в носу у британки около месяца