23/11/2012

Новий імплантат проектує шрифт Брайля безпосередньо в сітківку ока

Впервие в історії медицини, дослідники спроектували шрифт Брайля прямо в сітківку сліпої людини, що дозволяє йому читати тексти візуально, з майже 90% акуратністю. Головна гарнітура Argus II, розроблена вченими з Second Sight, дозволить революціонувати область лікування хворих дегенеративними хворобами очей, таких як Retinitis Pigmentosa.

"Принцип роботи пристрою подібний кохлеарної імплантату, тільки для очей", - сказав Томас Лауріцен, провідний автор дослідження.

Как розповів Лауріцен, кохлеарний імплантат виконує функції мертвих волоскових клітин у внутрішньому вусі, які сприймають акустичні сигнали, в той час як апарат Argus II бере на себе функції фоторецепторів, клітин, які сприймають світло.

Прінціп роботи наступний: Лауріцен і його команда імплантують матрицю електродів 10х6 безпосередньо в сетчатку глаза пацієнта, які з'єднані з малесенькою відеокамерою вбудованої в окуляри. Система також містить ношений мікрокомп'ютер, що обробляє відео і регулює силу посилається до електродів струму в реальному часі.

Шріфт Брайля прекрасно відображається на сітці розміром 10x6, оскільки кожен символ в ньому кодується точками, розташованими на сітці розміром в 3x4.

Первие результати надзвичайно порадували вчених. "У ході цього окремого проекту за Брайлем", - говорить Лауріцен - "ми змогли збільшити швидкість читання в 20 разів".

Устройство Argus II вже доступно в Европе.

"Ми не перестаємо працювати над поліпшенням майбутніх версій цього пристрою", - сказав он.

Орігінал (на англ. мовою): Io9.com