17/11/2012

Частковий молодий галактики виявився найбільш віддаленим об'єктом у Всесвіті

Учение виявили галактичний фрагмент, що утворився після Великого вибуху через 420 млн. років, і що знаходиться на відстані 13,3 млрд. років від нашої Землі. Якщо підрахунки астрономів правильні, то даний об'єкт є найбільш віддаленим з тих, які колись були знайдені.

Автори дослідження знайшли об'єкт, який після позначили як MACS0647-JD, аналізуючи кадри, які були зроблені в рамках проекту CLASH телескопом «Хаббл». Учасники даного проекту вивчають віддалені об'єкти, випромінювання яких посилилося допомогою ефекту взаємодії світла з притягає полем косміческіх надмасивних тел, іншими словами - гравітаційного лінзування.

Ісследованіе MACS0647-JD проникло крізь гравітаційну лінзу, утворену MACS J0647 +7015 (галактичний кластер), що дозволило в свою чергу вивчити його характеристики. З'ясувалося, що MACS0647-JD виглядає що не великий галактичний фрагмент, протяжність якого 600 світлових років.

Одін з авторів роботи Ден Кое пояснив - «Даний об'єкт є будівельним галактичним блоком. За свої 13 млрд. років існування він тисячі і сотні разів міг злитися з інимі галактікамі або їх фрагментами ». Попередня галактика, яка теж була відкрита в процесі роботи CLASH і була найбільш віддаленої, утворилася на 70 млн. років пізніше, ніж MACS0647-JD.

Показатель червоного зсуву представленого об'єкта дорівнює одинадцяти, це свідчить або про його змий великої віддаленості, або про те, що він випускає випромінювання виключно в червоній області спектру. Однак, за результатами спостереження телескопа «Спітцер» стало ясно, знайдений об'єкт відноситься до юних галактикам, але не до червоних карликів, незважаючи навіть на те, що відстань до нього повністю цю гіпотезу НЕ подтверждает.

В Италии обрушилась часть стены Колизея

В Рождество памятник архитектуры Древнего Рима потерял еще одну часть стены и это уже второй обрушившийся фрагмент за последние три дня. Самый знаменитый памятник древности продолжает рушиться из-за того, что реставрацию амфитеатра продолжают откладывать. Его восстановление, которое будет профинансировано итальянским миллиардером, теперь планируют начать в марте следующего года. Кусок вулканического туфа откололся от обрамления древней структуры, которой почти 2000 лет

Вес найденного осколка Челябинского метеорита составляет 3,4 кг

Жителем Челябинска найден крупный фрагмент болида, который пролетел над областью, взорвавшись над озером Чебаркуль в этом году 15 февраля. Алексей Усенков, 15 апреля обнаружил около посёлка Тимирязевский в Челябинской области фрагмент метеорита 3,4кг весом. Данный осколок является самым крупным фрагментом метеорита, который был доселе обнаружен. Предварительная оценка объекта и первая информация рентгеноструктурного анализа дали возможность убедиться непосредственно во внеземном происхождении данного

В Якутии было найдено 165 кг фрагментов метеорита Сеймчан

Исследователями Уральского федерального университета были привезены из экспедиции 165 килограмм фрагментов метеорита Сеймчан, первый из которых было найден в 1967 году, передаёт пресс-служба вуза. "Прошла экспедиция очень удачно и длилась она около 19 дней. Раскопки производились в горах между Якутией и Колымой, где ученые нашли фрагменты метеорита Сеймчан. Отличительной его чертой было то, что он состоял не только из камня, но в его состав входил и метал - в равных соотношениях.