06/12/2011

Виявлено дивні нові інфрачервоні галактики

В віддалених областях Всесвіту, на відстані майже 13 мільярдів світлових років від Землі, знаходяться дивні галактики. Вони оповиті туманом і знаходяться на величезній відстані від нас, таким чином, їх не зміг розгледіти навіть Космічний телескоп Хаббла. Знадобилося задіяти космічний телескоп Спітцер, щоб відкрити не одну, а відразу чотири незвичайні красние галактікі. Хоча астрономи багато змогли про них дізнатися, але питання про те, що робить їх такими червоними, залишається відкритим.

"Ми випробували великі труднощі, коли спробували застосувати існуючі моделі до зроблених спостереженнями", - Сказав Джіашенг Хуанг з Гарвард-Смітсоніевского центру астрофізики. Хуанг є провідним автором публікації, в якій повідомляється про відкриття, опублікованому в Astrophysical Journal.

Прічіна, за якою Спітцер досяг успіху там, де Хаббл зазнав неудачу, полягає в тому, що Спітцер призначений для спостереження космосу в інфрачервоному діапазоні світла, який настільки красивий, що лежить за межами видимого спектру. Ці галактики світяться в 60 разів яскравіше в інфрачервоному діапазоні, ніж у самому червоному спектрі, доступному для Хаббла.

Галактікі можуть бути дуже червоними з кількох причин. Вони можуть бути дуже запорошеними. Вони можуть містити багато старих, червоних зірок. Або вони можуть перебувати на дуже великій відстані, і розширення Всесвіту розтягує їх світло в більш довгі хвилі, що призводить до почервоніння квітів (процес, відомий під назвою червоне зміщення). У випадку з даними галактиками, мають місце всі три причини.

Все чотири галактики згруповані разом, і якимось чином фізично пов'язані один з одним. Через їх віддаленості, ми спостерігаємо їх такими, якими вони були всього через мільярд років після Великого вибуху - в епоху формування галактик.

"Хаббл дозволив спостерігати за деякими з перших протогалактик (хмари газу на стадії перетворення на галактику). У якомусь сенсі ці галактики можуть виявитися "сполучною ланкою" еволюціі галактік ", - сказав співавтор, Джіованні Фаціо.

Учение сподіваються зробити точний розрахунок червоного зсуву для цих галактик, що потребують більш потужних приладів, таких як Великий міліметровий телескоп або Atacama Large Millimeter Array. Вони також сподіваються знайти інші екземпляри, які відносяться до цього виду надзвичайно червоних галактик.

"Деякі факти вказують на наявність інших таких галактик в інших регіонах. Ми проаналізуємо дані отримані Спітцером і Хабблом, щоб знайти їх ", - сказав Фаціо.

Орігінал (на англ. Мовою): Physorg

Астрономы наблюдали рождение галактики

Фото массивной галактики, которая находится на самом раннем этапе развития, астрономам удалось получить впервые. Ученые сразу дали имя «космической стройке» - «Искорка». Миллионы рождающихся звезд мерцают, действительно, подобно искрам вокруг галактического плотного ядра. Удивительную картину позволили увидеть космические телескопы, хорошо известные всем, кого интересует космос – Спитцер и Хаббл, а еще не менее

Заполненное темной материей скопление звезд состоит из «разрушенных» галактик

Согласно данным последних исследований, существуют галактики, объединенные названием «необычные». Их необычность в том, что их на 98% заполняет темная материя, а звезд они практически не содержат. Предположительно, это разрушенные галактики, находятся которые в скоплении Комы, которое от нас удалено на триста млн. лет световых. В него, охватывающее пространство с диаметром примерно 20 световых лет, входят

Hubble заснял необычную спиральную галактику NGC 3081

Американское аэрокосмическое агентство опубликовало снимок странной спиралевидной галактики с перемычкой, которой было дано название NGC 3081. Снимок сделан американским орбитальным телескопом Hubble. Сообщается, что в найденной галактике очень интенсивно идут процессы звездообразования. NGC 3081 может быть смело отнесена к кольцевым галактикам, однако она сочетает также черты галактики спиральной.