07/11/2012

Кращі «космічні фотографії», позначені астронавтами і вченими

Заворажівающая і зваблива краса космосу, таємнича сила небес. Саме такі словосполучення виникають в думці, коли мова заходить про настільки Фотогенічність місці, як космос.

Ночние небеса здавна притягували до себе погляди людей, а перші знімки з космосу змінили назавжди відносини людини і неба. Найперші фото отдаленних галактік, нашої планети повністю перевернули розуміння нашого місця в цьому безкрайньому космічному просторі.

Одні фотографії стали в історії астрофотографії якимись маячками, інші викликали масове захоплення, треті є особливими для окремих особистостей.

Учение, астрономи, історики, виділили свої улюблені фотографії, прокоментувавши свій вибор.

На першій фотографії зображена наша планета з орбіти Місяця. Цей знімок зробили члени команди першого пілотованого косміческого корабля Apollo 8, що доставив людей на орбіту Місяця.

Учредітель SETI і астроном Джил Територія: «Фото дозволило з боку подивитися на нас, стало очевидно, що жителі Землі мешкають на тендітною і прекрасною, єдиною у своєму роді планеті. Подібний погляд на сьогодні має велике значення. Для більшості завдань, що стоять перед нами, необхідно міжнародне співробітництво ».

Етот знімок не обійшли увагою і головний астрофізик Центру космічних польотів Годдард в НАСА Джон Мазер, а також письменник Дава Собел.

Наряду зі знімком Землі Дава Собел вибрав ще фото «глибокого космосу», зроблене за допомогою космічного телескопа «Хаббл».

Френк Вільчек, нобелівський лауреат в області фізики, відніс ці два фотознімку, як розряду «класичні». Однак при цьому він вибрав фотографію з назвою «Земля з Марса». «Це (фото) не назвеш в повному розумінні прекрасним, але в ньому присутній сенс і досить глибоке рух», - пояснив Френк Вільчек.

Астроном з університету Каліфорнії Грег Лауфлін вибрав фотознімок планети Нептун і його найбільшого супутника Тритон, зроблений в 1989 році космічним апаратом «Вояджер-2».

«Тут немає штучних квітів, ніякої фальші ... Це фото - символ спокою, величі, загадки і сьогодення естетичної досконалості», - Прокоментував Грег Лауфлін.

Фотографію із зображенням шоломів і скафандрів астронавтів, покритих місячним пилом, вибрав Алан Стерн. Пам'ять про місію Apollo-17 у 1972 році. Дана фотографія, на його думку, є свого роду символом досліджень минулого і майбутнього.

Учений-геліофізик Філіп Чамберлін вибрав фотографію, на якій видно сонячна активність, зазначивши, що вона має для дослідників з Обсерваторії сонячної динаміки особливе значеніе.

YY0