15/09/2012

Вчені відшукали гени, відповідальні за формування особи

Командой вчених були відкриті 5 генів, які відповідальні за морфологію особи, характерні її риси, а крім того особливості.

Ісследованіе під егідою International VisiGen Consortium було у вивченні різних знімків МРТ мозку декількох добровольців, а крім того їх фотографічних портретів, щоб зробити карту "відправних точок" особи і орієнтуватися при визначенні між ними відстаней. Потім дослідники використовували геном-асоційований підхід у 10 тис. людина, з абсолютно незалежними повтореннями, щоб виявити варіанти ДНК, що у формуванні особи.

Трі з встановлених п'яти генів вже були зафіксовані раніше як беруть участь у хворобах і розвитку скелета, при цьому разом з черепно-лицьовим відділом і хребтом. Серед трьох цих генів один був вже встановлений і бере участь в морфологіі ліца, і це зазначено було в дослідженнях на дітях на початку року. Автори відзначають, що залишилися два гени представляють потенційно двох нових гравців безпосередньо в молекулярних мережах, які керують формуванням ліца.

"Це перші вражаючі результати, які означають поступове прояснення природи морфології обличчя людини. Може бути, буде колись можливо намалювати приблизний портрет людини, тільки маючи його ДНК, а це становить інтерес для судової медицини. Сьогодні ж ми можемо визначити вже з підвищеною часткою ймовірності точний колір волосся і очей ", - говорить професор Манфреда Кайзера.

Рентгеновское излучение помогло обнаружить скрытую картину де Гойя