29/07/2012

Доведено: спиртне збільшує в три рази ефект ліків

Ізвестно що, приймаючи певні види ліків, категорично заборонено вживати спиртне. Вчені Монашського університету помітили: алкоголь підсилює ефективність ліків, фактично потроюючи його дозування, цитує DNA India.

Проведенние Крістел Бергстром, лабораторні експерименти, показали, що деякі препарати навіть ті, що знаходяться у вільному продажу, під впливом етанолу збільшують свою концентрацію.

Дело в тому, що алкоголь змінює процес взаємодії ліків з ензимами та іншими речовинами в організмі. Наприклад, деякі ліки, які не повністю розчиняються в шлунково-кишковому тракті. Іноді може статися зворотний процес.

Взяв штучно створене середовище, яка імітувала тонкій кішечнік, вчені, наочно продемонстрували, наскільки швидко відбувається розсмоктування препарату у відсутності спиртного і за його наявності. Близько 60% з 22 протестованих препаратів, розчинялися швидше у присутності спиртного.

В теж час деякі кислі субстанції, також відчували на собі дію алкоголю. До таких препаратів належать антикоагулянт тамоксифен, варфарин, який використовується при лікування деяких форм раку і напроксен, що знімає при запаленні біль.

Новость підготувала: А. Чіркова