06/08/2011

Створена світиться генетично модифікована собака

Собака по кличці Тегон світиться під впливом ультрафіолетового випромінювання, що може допомогти вченим у розробці засобів для боротьби з деякими видами хвороб.

Генетіческі модифікована собака, що відноситься до породи бігль, світиться яскравим зеленим світлом під ультрафіолетовим випромінюванням. Стаття про неї опублікована в журналі Genesis.

Ето вже не перше подібне світиться тварина, створене людиною. До нього були світиться червоним собака Руппі, а також світиться кіт Містер Грін Дженс.

Байонг Чан Лі, співавтор статті в Genesis, розповів: "Все тіло собаки світиться. Можна помітити пожовтіння шкіри собаки, але світіння неможливо помітити без ультрафіолетового випромінювання та окулярів.

Лі очолює госпіталь для тварин Сеульського національного університету в Кореї і є професором біотехнології та теріогенологіі.

Такого незвичайного ефекту вдалося досягти за допомогою процесу, що складається з п'яти шагов.

Не випадково для експериментів були обрані саме собаки.

"Собаки схильні 268 генетичних захворювань, які подібні з людськими", - пояснив Лі. "Крім того, існує певний психологічний і анатомічна подібність собак з людьми. З цих причин, вони є хорошими моделями для дослідження людських хвороб ".

По словами Лі, гени, які змушують собаку світитися, можуть бути замінені на гени фатальних хвороб. У цьому випадку, його команда зможе досліджувати хвороба Альцгеймера, Паркінсона та інші, щоб краще зрозуміти природу їх виникнення та розвитку.

Он розповів, що собаки ніяк не страждають від даних досліджень.

Чемйонг Джей Ко, доцент з факультету медико-санітарних дисциплін університету Кентуккі, розповів, що собаки "вже давно стали використовуватися в якості основних тварин для проведення медичних досліджень".

Он пояснив, що вони використовуються на стадії тестування нових ліків на ефективність, токсичність і дозування, перед тим як препарати надійдуть у продаж.

Амеріканскіе організації з захисту тварин виступають проти створення генетично модифікованих собак, котів та інших тварин. Але це не зупиняє дослідників з усього світу від участі в подібних проектах.

Кстаті, не дивуйтеся, якщо в майбутньому сяючі собаки і коти стануть популярними домашніми вихованцями.

Как сказав Ко: "ця технологія дозволяє створювати унікальних котів і собак, а це може перетворитися на нову комерційну галузь".

Орігінал (на англ. мовою): News

Собаки не хуже людей умеют сортировать фотографии по категориям

Оказывается, нашим четвероногим друзьям вовсе не чуждо абстрактное мышление. К такому поразительному выводу пришли ученые из университета Вены (Австрия). Исследователи впервые экспериментально доказали, что собаки могут классифицировать сложные фотографии и сортировать их по категориям так, как это делают люди! В процессе эксперимента собаки показывали свои умения при помощи компьютерных сенсорных дисплеев, что исключало возможное влияние людей на ход исследований.

Маленькая механическая собака заступает на службу в вооруженные силы США