21/06/2011

Вчені створили перший модуль пам'яті для мозку

Представьте, що можна вставити картку пам'яті у мозок, подібно до того, як це показано в "Матриці", де таким способом вивчалися бойові мистецтва. Виявляється, вчені вже створили щось подібне. Комп'ютерний чіп дозволяє щурам миттєво отримувати записані на ньому знання.

Ізучів хімічні взаємодії, які відповідають за короткочасну пам'ять і процес запам'ятовування у щурів, група вчених під керівництвом Теодора Бергера з машинобудівної школи імені Вітербі, розробила чіп, який, за допомогою електродів, здатний покращувати і розширювати їх пам'ять. Чіп здатний зберігати нейронні сигнали. Тобто, він функціонує як електронна карта пам'яті, дозволяючи щурам вивчити більшу кількість інформації і зберігати вивчене в цьому пристрої.

Опісаніе доктора Бергера:

"Увімкніть пам'ять і щури починають запам'ятовувати. Вимкніть і щури забувають. Ці комплексні експерименти вперше продемонстрували, що, при знанні нейронних кодів пам'яті, нейронні імплантати здатні в реальному часі ідентифікувати і маніпулювати процесом кодування, відновлюючи і навіть покращуючи когнітивні мнемонічні процеси ".

В додаток до цього, дослідники показали, що застосування імплантату з електродами на тварин з нормально функціонуючим гиппокампом, дозволяє покращувати пам'ять і здібності звичайних мишей.

Експеріменти команди, які були опубліковані в роботі під назвою "Нейронні імплантати кори головного мозку для відновлення і поліпшення пам'яті", можуть призвести до розробки пристроїв, що дозволяють вести повноцінне життя хворим, що страждають від хвороби Альцгеймера, інсульту або пошкоджень мозку. Вони вже працюють над наступним кроком: створенням такого ж приладу для обезьян.

Орігінал (на англ. Мовою): Gizmodo