21/04/2011

НАСА вкладе 270 мільйонів доларів у розробку космічного таксі

Коммерческіе космічні подорожі на крок наблизилися до втілення в реальність: НАСА виділила 270 мільйонів доларів компаніям, які займуться розробкою космічних аппаратов.

Астронавти зможуть потрапити на Міжнародну космічну станцію на приватному космічному апараті. Вони прийдуть на заміну шаттлам, які були відправлені на заслужений відпочинок.

Средства виділені чотирьом фірмам, які витратять їх на заключні стадії розробки орбітальних апаратів.

Боінгу дісталася найбільша частка - 92,3 мільйона, а приватній компанії Sierra Nevada - близько 80 мільйонів доларів.

Фірма Space Exploration Technologies, яка нещодавно представила найпотужнішу ракету з коли-небудь створених, отримає 75 мільйонів, а Blue Origin отримала контракт на 22 мільйони долларов.

На ці кошти, компанії розроблять апарати, які будуть використовуватися в якості космічного таксі.

Ранее в цьому році, після 39 успішно завершених місій, космічний шатл "Діскавері" був розібраний на частини і поміщений в музей.

Позднее в цьому місяці, побратим "Діскавері", корабель "Індевор" здійснить свій останній політ в космос, а потім такий же фінальний політ у червні здійснить "Атлантіс", після чого вони будуть переведені в резерв.

"Ми сподіваємося, що одного разу галузь комерційних польотів на низьку навколоземну орбіту стане розвиненим, прибутковим комерційним підприємством, з широким колом постачальників послуг, як для громадського використання, так і для суто індивідуального ", - сказав Філіп МакАлістер, виконуючий обов'язки директора з розвитку комерційних космічних польотів в НАСА.

МакАлістер продовжив: "Я впевнений, що багато американських компаній, за умови надання достатньої кількості часу, можуть розробити безпечні, надійні і доступні комерційні транспортні системи ".

Джон Гедмарк, виконавчий директор компанії Commercial Spaceflight Federation, сказав: "Вкладення грошей у приватні компанії, це найефективніший спосіб вкладення коштів НАСА в такий непростий з економічної точки зору час ".

"Вкладаючи кошти в комерційні космічні польоти, замість того, щоб віддавати мільярди доларів Росії, НАСА створює в Америці робочі місця, замість того, щоб створювати їх за кордоном ".

Орігінал (на англ. Мовою): Dailymail

Хакеры Anonymous: НАСА скоро расскажет о существовании внеземной жизни видео

Эксперты криптографии заявили, что в скором времени НАСА представит доказательную базу о существовании представителей инопланетных цивилизаций. К такому выводу эксперты пришли после недавнего исследовательского процесса, проведенного ими внутри хорошо законспирированной сети. Участники группы хакерских атак отметили, что сведения относительно НАСА, им принадлежащие, имеют официальный характер.

Подрядчики НАСА протестуют против новых контрактов