26/11/2010

Росія очистить простір космічної орбіти від сміття

Россія оголосила про намір виділити близько 2 мільярдів доларів на програму з очищення космосу, з метою збирання уламків, які літають на земній орбіті.

Программа буде запущена російської ракетно-космічної корпораціей Енергія. Буде виділено 60 мільярдів рублів (1. 9 мільярдів доларів) на будівництво і запуск апарату, який очистить орбіту від зламаних частин від супутників та іншого сміття, циркулюючого навколо Землі.

Постройка корабля займе до десяти років. Фаза випробувань призначена між 2020 і 2023 роками. Потім, почнеться збирання, яка триватиме десять років. Планується очистити від уламків великий сектор орбіти, на якому знаходиться 600 виведених з ладу супутників.

Аппарат буде обладнаний ядерною установкою, яка прослужить в течії 15 років, що більш ніж достатньо для виконання поставлених завдань. Можливо, навіть знайдеться супутник W3B фірми Eutelsat, який загубився після запуску в минулому місяці.

РКК Енергія також веде роботу над "космічним перехоплювачем", для знищення небезпечних об'єктів, які летять до Землі, таких як комети і метеорити. Наші новостние інформери це запорука, сучасного життя. Ви завжди в курсі всіх подій вашого страни.

Каждый третий житель планеты страдает от избыточного веса