05/06/2010

Маленька механічна собака заступає на службу у збройні сили США

Роботи - це симбіоз самих передових технологій. А використання роботів у військовій обороні - виправдовує всі зусилля і кошти, витрачені на їх створення. Якщо вам до душі роботи і те, як мило і незграбно вони намагаються копіювати рухи людини, вам сподобається це маленька собака-робот (Little Robotic Dog), яка буде служити своїй країні у сфері національної безопасності.

Да-так, це не помилка. Це миле мініатюрне механіческое созданіе - спільна розробка DARPA (англ. Defense Advanced Research Projects Agency - агентство передових оборонних дослідницьких проектів) і фірми Boston Dynamics. Бездоганна конструкція цього створення виконана без єдиної вади, - що вимагало чимало зусиль від творців. Дана кібер-собака - це поліпшена версія випущеного раніше робота. Вона настільки досконала, що незабаром може бути задіяна у сфері національних інтересів, - дивне вживання для цього твору мистецтва.

Благодаря злагодженій роботі експертів щодо поліпшення попередньої версії робота, ця вражаюча кібер-собака може перетинати будь-який тип поверхні. У робота не викличе утруднень ні кам'янистий грунт, ні сходи, він уміє перетинати проломи в грунті і динамічно пристосовуватися до незнайомого оточення і об'єктам. До модифікованої версії були додані кігті, які дозволять забиратися вгору, що може стати в нагоді, наприклад, при проведенні рятувальних операцій.

Невероятно, чи не так? Схоже, що поганим хлопцям у майбутньому, доведеться побоюватися не тільки людей, але і злісних собак-роботів, які зможуть переслідувати їх в самих важкодоступних місцях і по найважчим шляхах. Популярні новостние інформери повідомляють про найважливіші події дня.

Собаки не хуже людей умеют сортировать фотографии по категориям

Оказывается, нашим четвероногим друзьям вовсе не чуждо абстрактное мышление. К такому поразительному выводу пришли ученые из университета Вены (Австрия). Исследователи впервые экспериментально доказали, что собаки могут классифицировать сложные фотографии и сортировать их по категориям так, как это делают люди! В процессе эксперимента собаки показывали свои умения при помощи компьютерных сенсорных дисплеев, что исключало возможное влияние людей на ход исследований.

Рождественские картинки, которые растопят даже самое ледяное сердце

Фото милых животных в шапочках Санты и среди елочных украшений вызовут умиление даже у самого хладнокровного человека. Всем этим зверятам, выступившим в качестве забавных моделей, всего по 6 недель. Эта фото сессия стала тонким искусством для фотографа Марка Тэйлора (Mark Taylor) из Гилдфорда, который старался отвлечь котят и щенков, чтобы они не грызли реквизит. Компании по производству открыток, визиток и календарей со всего мира пользуются услугами Тэйлора, поскольку он является последователем знаменитого фотографа Джейн Бертон

Создана светящаяся генетически модифицированная собака

Собака по кличке Тегон светится под воздействием ультрафиолетового излучения, что может помочь ученым в разработке средств для борьбы с некоторыми видами болезней. Генетически модифицированная собака, относящаяся к породе бигль, светится ярким зеленым светом под ультрафиолетовым излучением. Статья о ней опубликована в журнале Genesis. Это уже не первое подобное светящееся животное, созданное человеком.