11/02/2014

Розрив сімейних відносин збільшує ризик летального результату

Амеріканскімі вченими доведено, що розрив сімейних або ж просто теплих і дружніх відносин між двома молодими людьми, провокує симптоми глибокої депресії, а вона може привести до серйозних наслідків, аж до відходу людини з цього світу. Іншими словами кажучи, банальна сварка може стати основоположним провокуючим чинником, який веде до смерті.

Для того щоб прийти до такого висновку, експертам знадобилося чітко спланувати і провести ряд досліджень за участю 136-ти сімей, прожили в шлюбі не менше тридцяти років. За даними, представленими вченими, среднестатістіческій возраст беруть участь в експерименті склав 63 роки. Суть усього анкетірующего методу полягала в опитуванні, по ходу якого вчені і прийшли до відповідних висновків.

Оказалось, що сімдесят відсотків респондентів не завжди відчували підтримку близької людини, виходячи з чого, були змушені часом вирішувати нависають над ними проблеми самостійно, приходячи до стану депресії та інших психоемоційних розладів.

Ученые предупредили: употребление рыбы может привести к раку