02/02/2014

Біля узбережжя Перу загинуло п'ятсот дельфінів

Недавно поблизу узбережжя Перу було знайдено п'ятсот загиблих дельфінів, причиною чого стали далеко не зовнішні впливи, а зовсім інші чинники. Вчені вважають, що дельфіни були викинуті на берег вже загиблими в море.

По повідомленнями всесвітніх агентств поширення масової інформації, в результаті даного інциденту вже заснована науково-дослідна експедиція, головним завданням якої є проведення розгляду у всьому, що сталося.

В зараз членами заснованої експедиції ведеться підготовка до докладного вивчення обстановки. Відповідно до заявлених до реалізації планам, представниками служби, що займається охороною природи, було висунуто можлива версія загибелі млекопітающіх. Експерти вважають, що причиною масової загибелі могло послужити отруєння отруйною водорістю.

Властью даного регіону прийнята серйозна заклопотаність цією ситуацією, тим більше, враховуючи те, що найближчим часом буде міграція дельфінів ближче до морського берега у зв'язку з настанням шлюбного періоду. Також учені відзначають, що за деякими припущеннями, дельфіни могли загинути через велике скупчення на море рибалок, розставляйте мережі.

Ученые обнаружили геоглифы в большой пустыне

В процессе проведения сложных работ по археологии, ученые из страны восходящего солнца, нашли набор неизвестных науке иероглифов. Напомним, археологическое исследование проводилось на территории пустынного плато Наска в районе Перу. Археологические раскопки проводятся на территории республики Перу достаточно долгое время, примерно с 2004-го года. За этот, десятилетний отрезок времени, ученые нашли и внимательно изучили множество геоглифов, оставленных

В Перу произошло сильное землетрясение

На сайте, принадлежащем Геологической службе США, опубликовали сведения о том, что в понедельник землетрясение силой 6,3 балла произошло в Перу. Серия подземных колебаний была зафиксирована после полуночи по местному времени. Специалисты установили, что очаг землетрясения находился на глубине почти 40 километров. Как сообщают сейсмологи, эпицентр подземных толчков был расположен на расстоянии 15 километров к юго-востоку от департамента Ика и в 280 километрах от Лимы, столицы Перу.

В самой жаркой точке Земли выпал снег