28/01/2014

Регулятором холестерину є білок

Белкі, що відповідають за регуляцію рівня холестерину в кровоносній системі, були виявлені не так давно досвідченими науковцями, що дали одному з продуктів позначення «KIF13B» з близькістю до кровотворних органів - печінки.

К таким незвичайним, але цікавих висновків вченим експертам вдалося прийти, провівши ряд досліджень з використанням піддослідних мишей, які, як відомо, є головними дійовими учасниками будь-яких експериментів і різних наукових досліджень, але зараз не про це.

Ітак, до результату, що дозволив експертам вченим зробити висновок, описаний в назві даної статті, вдалося прийти, провівши найпростіше дослідження на мишах з відсутнім в сістеме крові білком. Крім того, всі миші, які є учасниками дослідницького експерименту, були схильні болезнетворному симптому з підвищеним рівнем холестерину.

Повишенная концентрація білкового речовини близько кроветворного органу не випадкова, тому як, вона має здатність до переробки шкідливих речовин. Саме цей процес і впливає на поганий холестерин, регулюючи його належним чином, повідомили вчені в своїй доповіді.

Маленький протеин играет большую роль в степени тяжести астмы