13/01/2014

У ніч старого нового року землю накриє пил згорілої комети ISON

Сегодня вночі, тобто, в період з 13-го на 14-е число на землю падатиме пил від зруйнованої комети, раніше носила ім'я «комети століття», повідомили вранці російські СМІ.

Разрушеніе комети, за повідомленнями вчених, відбулося через сильний наближення її до диску сонця приблизно 1,5 місяці тому. Залишки, що наближаються до землі, мають вагу в кілька мільйонів тонн, і якщо це хмара виявиться занадто щільним, ми зможемо стати спостерігачами унікального явища - політ метеоритних векторів. Вченими відразу було зроблено заяву про відносну безпеку цього пилу із закликом людей до повного емоційного спокою.

В числі залишкових часток комети можуть бути об'єкти особливо великого розміру, внаслідок чого, нас може чекати підвищений рівень метеоритного активності, проте серйозної небезпеки цей дощ представляти не буде. У планах російських вчених зібрати зразки пилу з метою глибокого вивчення їх на предмет визначення нових унікальних властивостей. Нагадаємо, що ця комета була відкрита 21-го числа вересня місяця 2012-го року російським астрономом за підтримки колеги з Білорусії.

Российские астрономы обнаружили километровый околоземный астероид

Новый околоземный астероид, размер которого составляет один километр, был открыт девятого октября российскими астрономами. Информация представлена на сайте Центра малых планет Международного астрономического союза. Небесное тело ученым удалось обнаружить благодаря автоматическому телескопу, принадлежащему российской негосударственной обсерватории ISON-NM, который установлен в штате Нью-Мексико (США). Позднее открытие было подтверждено астрономами из Америки (астероидным проектом Каталина), Японии и Австралии.

Открытая российскими астрономами комета станет одной из самых ярких комет в истории человечества