01/12/2013

Китай відправить в космос новий місяцехід

Завтра в 01:30 за місцевим часом з космодрому Сичан, який знаходиться в південно-західній провінції Сичуань, буде в космос запущено місяцехід, який отримав назву "Нефритовий заєць". Його доставить на Місяць "Чан'е-3" - китайський дослідницький апарат. Щоб доставити супутник прямо до мети буде застосований модифікований варіант "Чанчжен-3Б", тобто місцевої ракети-носія. Даний місяцехід, який важить 100кг, буде першим китайським апаратом, який примісячитися. Його місія полягає в дослідженні космічного об'єкта протягом наступних трьох місяців. "Примісячення" даного апарату повинне буде відбутися близько кратера Залив веселки.

"Чан'е-3" складаються з самого місяцеходу і посадкового модуля, який отримав назву "Юйту", тобто на честь міфологічного зайця, який належав колись богині Чан'е. У завдання апарату, який рухається на швидкості до 200м на годину, входить безпосереднє вивчення геологічної структури, а також речовини, які знаходяться на Луне.

Стоіт виділити той факт, що апарат "Чан'е-1" запустили в 2007р. , А крім того він був успішно виведений на двухсоткілометровую місячну орбіту. Зібрана ним інформація дала китайським вченим можливість створити першу теплову місячну карту. "Чан'е-2" запустили в жовтні 2010р. , А в листопаді того ж року він був виведений на місячну орбіту на висоту 100км, звідки на Землю передавав знімки поверхні Місяця з найвищою роздільною здатністю. У 2011р. апарат вивели в точку Лагранжа L2, на відстань від Землі 1,7 млн. км.

Китай создал рекордный суперкомпьютер

Система на базе технологий Intel выводит Китай на лидирующее положение в TOP500 суперкомпьютеров. Китай разработал суперкомпьютер производительностью 54,9 петафлопс, что более чем в два раза превышает скорость работы их ближайшего конкурента из США. Китайский рекордсмен был создан с применением чипов Intel, однако содержит произведённые в Китае технологии. Китайское правительство потратило на него около $290 миллионов. Этот суперкомпьютер получил название Tianhe-2 или Млечный Путь-2. Он содержит 32 000

Прорыв Китая в ядерной энергетике: 60-кратная переработка ядерного топлива

Энергетические проблемы этой восточной страны могут быть решены благодаря новой технологии переработки ядерного топлива. Эта технология была разработана государственной компанией China National Nuclear Corp. Она позволит повторно использовать ядерное топливо.

Китай выходит в открытый космос

В четверг Китай успешно запустил на орбиту команду астронавтов из трех человек, чтобы выполнить первый в истории страны выход в открытый космос. Это будет первым серьезным прорывом со времен первого полета китайского гражданина в космос в 2003 году.