09/11/2013

Безслізний »цибулю захищає від серцевих захворювань і зайвої ваги

«безслізний» цибулю, модифікований кілька років тому новозеландськими вченими, тепер, як опинилася, запобігає розвитку заболеваній, серцево-судинної системи і набір зайвих кілограмів, повідомляється в статті, яка була опублікована недавно в Journal of Agricultural and Food Chemistry.

Команда селекціонерів на чолі з Колін Іді (Colin Eady) з компанії New Zealand Agriseeds Ltd 5 років тому вивела незвичайний сорт цибулі, який не викликає сліз при його обробці. У овоче видалили ген, який пов'язаний з виробленням «сльозоточивих» речовин. Проте вчені планували доопрацювати виведений ними продукт - зокрема, посилити його корисні для серця і судин властивості.

Как відомо, звичайний лук гірше часнику приблизно в 14 разів перешкоджає «склеювання» тромбоцитів, яке може призвести, наприклад, до інфаркту міокарда і інсультів. Дослідники вирішили перевірити, чи володіє «безслізний» цибулю такою ж ефективністю. З цією метою вони приготували напої на основі соку білої цибулі, жовтої цибулі і «безслізний», а також соку часнику. Потім вони вивчили вплив цієї суміші на «склеювання» тромбоцитів у зразках людської крові.

«безслізний» цибулю, як виявилося, знижував процес агрегації краще, ніж цибуля інших видів і навіть часник, і до того ж не втратив свої протизапальні властивості. Даний результат вчені перевірили на живому організмі, використавши 40 гризунів, розділених на чотири групи. Тварини трьох груп харчувалися напоєм, приготованим з звичайного виду цибулі або часнику, тоді як гризунам з контрольної групи давали напій з «безслізний» лука.

В результаті вченим вдалося підтвердити свій висновок і зробити нове відкриття: вживають сік «безслізний» лука пацюки набрали значно менше ваги, ніж їх родичі. Пояснюється це тим, що в часнику, цибулі, особливо модифікованому, присутній похідне тетрагідротіофена, речовини, яке сповільнює або знижує поглинання вуглеводів, які частково «винні» у наборі зайвої веса.

Большинство людей с ожирением оказались неспособны похудеть

Ученым, завершившим очередное исследование, удалось выяснить, что людям с излишним весом проблематично сбросить килограммы. Как ни удивительно, но ученые констатировали: тучные люди не в состоянии уменьшить собственный вес активными занятиями спортом или специальной диетой, предложенной медиками. Чтобы прийти к столь необычному выводу эксперты подвергли детализированному анализу данные 170 тысяч граждан

Алкоголь в умеренных количествах спасет от артрита

Употребление алкоголя в разумных количествах снижает вероятность развития ревматоидного артрита. Новые сведения были опубликованы недавно в журнале British Medical Journal. Ряд исследований, с участием более 30 000 шведок, помог ученым выявить связь между употреблением алкоголя и сниженным риском развития артрита. Исследователи обнаружили, что у женщин, выпивавших регулярно более трех стаканов различных алкогольных напитков в неделю (500 мл пива, 150 мл вина или 50 мл крепкого спиртного) на протяжении 10 лет, вероятность развития ревматоидного артрита была снижен

Ученые создали вакцину от ожирения

Американские ученые стали на шаг ближе к созданию первой новейшей в истории вакцины от ожирения. Ее принцип действия кроется в стимуляции иммунной системы, которая воздействует на организм, заставляя его сохранять стройность. Первоначальные клинические опыты с мышами оказались довольно многообещающими. Если в дальнейших исследованиях подтвердится безопасность вакцины для людей, тогда в медицине появится мощнейшее оружие в борьбе с широко распространенной сегодня эпидемией ожирения.