01/11/2013

Кислотне хмара знищить Землю в 2014 році

Альберт Шервинский, астрофізик з Британії впевнений, що Земля загине від дії величезного кислотної хмари, яке з'явилося з чорної діри і рухається в напрямку Сонячної системи.

Облако гігантських розмірів - близько 16 млн кілометрів у поперечнику - наблизитися до планети десь у середині 2014 року, згідно з розрахунками експерта. Якщо ці підрахунки виявляться вірними, то повного руйнування всієї Солнечной сістеми не уникнути, вважає астрофізик.

Между тим, представники NASA заявили, що людям боятися нічого, оскільки вони вперше чують про ці страхітливих прогнозах. Тим не менш, багато хто все ж думають, що NASA навмисно приховує цю інформацію, щоб не посіяти паніку.

Человечество, нелегко пережило проблему 2000 року, вірусні епідемії пташиного і свинячого грипу, пандемію атипової пневмонії, падіння різних астероїдів, а також кінець Епохи Четвертого Сонця, відзначений у календарі Майя, очікує нове небувале випробування.

Всем, хто виживе після чергового Армагеддона, все-таки належить налагодити екологічну та енергетичну обстановку, які поки відсунуті Людством, чекаючим катастрофу, на другий план.

Ученые рассказали, при каких условиях жизнь на Земле исчезнет