21/10/2013

Космічний телескоп Gaia попередить про наближення метеоритів

Косміческій телескоп Gaia був запущений Європейським космічним агентством (EKA). Автоматична обсерваторія покликана стежити за рухом метеоритів і попереджати жителів Землі про їх можливе наближенні.

Главной завданням телескопа буде фіксування наближаються до нашої планети метеоритів, подібних Челябінському.

По думку провідних фахівців, найбільшу небезпеку представляют метеоріти, розташовані в так званій «сліпій зоні», на орбіті між Землею і Солнцем.

Іменно там і перебував і метеорит, який вибухнув над Челябінськом, тому наземні станції стеження не змогли його засікти. Радіація і світло, що виділяються Сонцем, «приховали» від очей вчених небесний об'єкт, раптово впав на території РФ.

Наблюдая за «тривожною» областю неба, новий телескоп буде попереджати заздалегідь про появу будь-яких астероїдів і метеоритів. Крім того, телескоп Gaia послужить і ще для однієї мети - він допоможе астрономам у складанні тривимірної карти Чумацького шляху і послідовному розподілу в ньому звезд.

Астрономы открыли уникальную звезду вампира