16/10/2013

Стародавні дерева виявлені під льодами Аляски

Группа дослідників з Університету Аляски, повідомила, що з-під знаменитого льодовика Менденхолл, довжиною більше 19 км, почали вивільнятися древні дерева, вік яких становить 1000 років.

Удівітельний льодовик надзвичайної краси назвали на честь відомого американського вченого Томаса Корвіна Менденхолл.

С одного боку вчені були здивовані знахідкою. Вони ніяк не очікували виявити піді льдамі Аляскі вікові дерева. Це свідчить про те, що колись клімат і температурний режим були зовсім іншими в цій місцевості. Багата рослинність і вируючі річки були характерні для даного регіону. Однак зміна температур призвела до того, що дерева вкрили тонни льоду і снігу, а річки, ставши, залишили після себе лише кілька озер.

С іншого ж боку, дослідники стривожені ситуацією з таненням величезного багатовікового льодовика, що пророкує наближення глобального потепління, причиною якого, можливо, більшою мірою є збільшення рівня СО2 в атмосфері Землі.

Актівное танення льодовиків, як побоюються вчені, може призвести до затоплення багатьох міст на нашій планете.

Путешествия мамонтов связаны с самыми ранними охотничьими лагерями Аляски