05/10/2013

Челябінський метеорит старше Землі

Учение встановили вік челябінського метеорита, і, як виявилося, болід - ровесник Сонячної системи. До подібного висновку прийшли вчені з Інституту геохімії та аналітичної хімії імені Вернадського РАН, дослідивши уламки космічного каменю.

"Вік Челябінського метеорита збігається практично з віком Солнечной сістеми, він дорівнює 4,56 мільярдам років. Це говорить про те, що в наші руки потрапив, що називається, "матеріал творіння", - зазначив у своєму повідомленні академік Михайло Маров. Дослідження метеоритного речовини, за словами фахівця, дозволять дізнатися про процеси, що відбувалися на самих ранніх етапах еволюції Сонячної системи.

Также стало відомо, що собою являло тіло астероїда-прабатька челябінського метеорита. "Швидше за все, це було, що належить сімейству астероїдів, періодично зближуються із Землею. У науці їх ще називають "аполлони", їх орбіти перетинають земну орбіту з "зовнішньої" сторони ", - додав Маров. - Частка ізотопів неодиму та самарію поряд зі структурою фрагментів вказує на зіткнення батьківського тіла цього метеорита приблизно 290 млн років тому з іншим небесним тілом ".

Метеорит рекордных размеров обнаружили случайно