31/08/2013

Hubble зафіксував «космічну гусеницю»

Косміческій телескоп Hubble зробив знімок, на якому зображено хмара з газу і пилу, що нагадує за формою пуголовка або гусеницю. Причина незвичайної форми хмари полягає у впливі зоряного вітру, що випускається розташованими неподалік зірками.

В правій частині знімка зображені 65 горячіх яскравих звезд класу О, які від хмари знаходяться на відстані 15 світлових років. У комплексі з 500 зірками класу B, менш яскравими, вони утворюють так звану OB-асоціацію Cygnus OB2 (Лебедя OB2). Маса речовини цієї асоціації в 30 тис. разів перевищує масу Сонця. Отримало назву IRAS 20324 +4057, газопилова хмара являє собою протозірку, яка на даний момент знаходиться на початковому етапі формування.

Основой композитного зображення стали знімки, отримані ще в 2006 році камерою Hubble Advanced Camera for Surveys. Космічний об'єкт розташований в сузір'ї Лебедя на відстані 4,5 тис. світлових лет.

Hubble заснял необычную спиральную галактику NGC 3081

Американское аэрокосмическое агентство опубликовало снимок странной спиралевидной галактики с перемычкой, которой было дано название NGC 3081. Снимок сделан американским орбитальным телескопом Hubble. Сообщается, что в найденной галактике очень интенсивно идут процессы звездообразования. NGC 3081 может быть смело отнесена к кольцевым галактикам, однако она сочетает также черты галактики спиральной.

Телескоп Hubble запечатлел тройное солнечное затмение на Юпитере