25/08/2011

Чому в галактиках формується все менше нових зірок?

Новое дослідження дозволило виявити причину, по якій у Всесвіті загасає все більше зірок. У Всесвіті з'являється все менше нових зірок. Дослідження Державного об'єднання наукових і прикладних досліджень (англ. Commonwealth Scientific and Industrial Research Organisation, CSIRO), показало причину. Виявилося, що в міру розвитку, в галактиках залишається все менше газу.

Доктор Роберт Браун, спільно з колегами, провів порівняльний аналіз віддалених і сусідніх галактик.

Световие і радіохвилі з віддалених галактик йдуть до нас дуже довго, що дозволяє спостерігати галактики в тому вигляді, в якому вони були від трьох до п'яти мільярдів років тому.

Оказалось, що в той період розвитку Всесвіту, в галактиках містилося значно більшу кількість молекулярного водню, ніж у порівнянних галактиках наших дней.

Звезди утворюються з хмар молекулярного водню. Чим менше молекулярного водню, тим менше формується нових звезд.

Ісследованіе буде опубліковано в Monthly Notices Королівського астрономічного співтовариства.

Уже щонайменше 15 років астрономи знають, що пік формування нових зірок припав на Всесвіт віком у кілька мільярдів років, і з тих пір цей процес почав круто замедляться.

"Результати досліджень дозволили визначити, чому галактики стають все тускнее", - сказав доктор Браун.

"На формування зірок пішов весь доступний молекулярний водень". Пізніше, зірки повертають деяку кількість газу назад.

"Але більша частина, приблизно 70% від первинної кількості, залишається в зірці, яка в міру розвитку може перетворитися на білого карлика, нейтронну зірку або планету ", - сказав доктор Браун.

"Молекулярний газ витрачається з часом. Ми виявили, що графік зниження кількості молекулярного газу корелює зі зниженням частоти появи нових зірок "

Газ потрапляє в галактики з простору між ними, так званої міжгалактичної середовища. При цьому в міжгалактичної середовищі все ще міститься дві третини всього газу Всесвіту, з чого можна зробити висновок, що на формування всіх зірок Всесвіту, на даний момент, пішла тільки одна третина газу.

Так як Всесвіт розширюється, то галактикам стає все важче роздобувати додатковий газ для формування звезд.

Орігінал (на англ. Мовою): Physorg

Ученые узнали, какими были галактики в совсем юной Вселенной

Астрономы, с помощью орбитального космического телескопа GALEX, приблизились к пониманию того, почему самые массивные звездные взрывы происходят в самых маленьких галактиках. "Это можно сравнить с борцом Сумо в маленькой машине "Смарт Кар"", - сказал Дон Нейл, член команды НАСА из Калифорнийского технологического института в Пасадене, который является ведущим автором нового исследования. "Самые мощные взрывы массивных звезд происходят в галактиках с чрезвычайно малой массой. Новая информация указывает на то, что массивные звезды в малых галактиках остаются таковыми вплоть до своего взрыва

Переданы снимки слияния двух галактик

Орбитальный телескоп Хаббл передал снимки галактики, чей час подошел к концу. Совсем недавно она слилась с другой похожей. В результате данного явления большинство звезд было выброшено за границы своей бывшей родины и образовали некую туманную среду. Находясь на орбите Земли, телескоп Хаббл совершил несколько снимков на которых видно слияние галактики из созвездия Геркулес и объединения звезд. После чего, по словам работников

Во Вселенной в три раза больше звезд, чем считалось ранее

Астрономы заявляют, что Вселенная содержит в три раза больше звезд, чем они предполагали. Их утверждение основывается на новых наблюдениях, которые показывают, что строение многих галактик, значительно отличается от устройства Млечного Пути.