25/08/2013

Астрономи відкрили рожеву планету загадкового походження

«Субару», 8,2-метровий наземний оптичний телескоп, який належить японській Національної Астрономічної Обсерваторії і знаходиться на Гаваях, допоміг дослідникам відкрити рожеву планету, походження якої вони поки не можуть пояснити. Екзопланета, що отримала назву GJ 504b, займає місце в сузір'ї Діви. Вона обертається навколо яскравої вогненної зірки, що нагадує наше світило.

Астрономи помітили вперше цю екзопланету ще в 2011 році, коли аналізували знімки, зроблені телескопом "Субару" в інфрачервоному хвильовому діапазоні. Головна особливість цієї планети полягає в тому, що вона повністю може змінити розуміння вчених про зародження планет-гігантів. Далеке розташування GJ 504b від своєї зірки, робить непридатними звичні наукові теоріі походження планет, таких як, наприклад, Нептун, Юпітер і ін

Звездная система, в якій була виявлена ??планета, значно молодша нашої, тому спостереження за нею розширять уявлення вчених про розвиток Сонячної системи. Вік планети дорівнює приблизно 160 мільйонам років. Відстань до цієї області сузір'я Діви становить 57 світлових лет.

Космический телескоп Gaia предупредит о приближении метеоритов

Космический телескоп Gaia был запущен Европейским космическим агентством (EKA). Автоматическая обсерватория призвана следить за движением метеоритов и предупреждать жителей Земли об их возможном приближении. Главной задачей телескопа будет являться фиксирование приближающихся к нашей планете метеоритов, подобных Челябинскому. По мнению ведущих специалистов, наибольшую опасность представляют метеориты, расположенные в так называемой «слепой зоне», на орбите между Землей и Солнцем.

Одобрен проект гигантского космического телескопа