18/06/2013

Телескоп Hubble знайшов неможливу планету

Учение спантеличені новим відкриттям, яке вдалося здійснити за допомогою космічного телескопа Hubble. Вони виявили за межами Сонячної системи планету, умови зародження якої сучасна наука поки пояснити не може. Повідомлення опубліковане на сайті інституту космічного телескопа.

Косміческой тіло дивного походження було відкрито під час спостереження за розташованої на відстані 176 світлових років від Землі зіркою TW Гідри. Небесне тіло, що є екзопланетою, віддалене від зірки на 12 млрд км, передає видання The Astrophysical Journal.

Факт неоднорідності газопилового диска TW Гідри свідчить про формування планети. У диску, що складається з газу і безлічі дрібних осколків, вчені розгледіли довге отвір, яке і є прямим доказом формування молодої планети. За розрахунками дослідників, приблизна маса небесного тіла складає в 6 - 16 разів більше маси нашої планети.

Главная загадка TW Гідри, з якою довелося зіткнутися вченим, полягає в її віці - їй всього 8 млн років, а це, як раніше вважали астрономи, досить мало для образованія нових планет навколо зірки. Крім того, і сама зірок важить надзвичайно мало: маса її менше маси Сонця на 55%. "Якщо ми правильно заміряли масу, тоді це просто дивно. Існування виявленої планети в теорії просто неможливо ", - передає слова астрофізика Інституту науки Карнегі Алана Боса видання The Daily Mail.

Експертам тепер належить уточнити, чи дійсно знайдена планета є винятком з правил. Якщо так, то все давно визнані теорії формування планет будуть підлягати перегляду і доработке.

Телескоп Hubble запечатлел тройное солнечное затмение на Юпитере