02/08/2013

З'ясовано, в якому саме віці похмілля триває найдовше

Ученим з Великобританії змогли визначити вік, коли похмілля триває найдовше у людини. Експерти найретельнішим чином вивчили даної питання, зробивши наступний висновок - пік тривалості похмілля відзначається у віці 29 років. Саме тоді, як кажуть, «бодун» триває десять з половиною годин.

Учение ці цифри пояснили так: людина, досягнувши віку 29 років, продовжує пити так само, як у молодості. Але чоловіки при цьому забувають наступне - людський організм не справляється з роками зі звичним кількістю алкоголю, при цьому потребуючи більш тривалому часу для переробки токсинів. Дослідники говорять, крім того, що 65 відсотків напередодні випивали, вранці вирушають на роботу з дуже тяжким похміллям.

В період досліджень кожен десятий опитаний погодився з тим, що під алкоголем пишуть різноманітні СМС по мобільному і в соціальних мережах, а потім шкодують про скоєне. Австралійським вченим колегам вдалося раніше довести необхідність певної кількості їжі безпосередньо для пониження алкогольної тяги, а також підвищення якості сексу. Щоб отримати успіхи потрібно просто вживати різні вітаміни. Говорячи інакше, якщо ви хочете хорошого сексу, тоді їжте фрукти і овощі.

Война с наркотиками окончена. Начинается война с "молекулой похмелья"!

Ученые обнаружили в мозге молекулу, которая вызывает похмелье. Нейропептиды, молекулы, служащие для связи друг с другом нейронов, вызывают в человеке похмельный синдром