06/07/2013

Пиво благотворно впливає на роботу серця

Спеціалісти з Університету Харокопіо зробили сенсаційну заяву: піво покращує роботу серця, як повідомляє зарубіжне видання The Daily Mail. Вчені стверджують, що однією пінти або 0.5 літра солодового напою достатньо для поліпшення стану кровоносних судин, що оточують серце.

Піва надає артеріях еластичність, якщо ж людина випиває дві третини пінти напою, то поліпшення притоку крові триває протягом двох годин.

Випівая щодня близько 0.5 літра пива, за словами вчених, можна знизити на третину ризик виникнення серцевих нападів і інсультів.

Ісследованіе фахівців Університету Харокопіо передбачало участь 17 чоловіків віком 20-30 років, работу сердца яких оцінювали дослідники протягом декількох годин після вживання 400 мілілітрів пива. Подібний експеримент було проведено з використанням горілки і безалкогольного пива.

Целью фахівців стало прагнення з'ясувати, наскільки легко тече кров по основних артеріях і наскільки еластичні ці артерії.

В результаті було встановлено, що всі використані в експериментах напої роблять певний позитивний вплив на еластичність судин, але найкраще це робить алкогольне пиво. Пінний напій чудово впливає на кровообіг. Такий ефект, можливо, тісно пов'язаний стільки з наявністю в ньому алкоголю, скільки з присутністю антіоксідантов.

Тем часом, редакція globalscience. ru попереджає, що вживання алкогольних напоїв у великих кількостях шкодить здоров'ю человека.

Финскими учеными установлено, как часто можно употреблять алкоголь