05/07/2013

На Марсі вже живуть прибульці

Мікроби земного походження, можливо, вже давно досягли Червоної планети, всупереч усім заходам, яких вживає з метою запобігання зараження, передає редакція New Scientist.

Попиткі знайти життя на Марсі по іронічною випадковості можуть привести до занесення на планету земного життя. І більшість вчених схильні стверджувати, що зараження вже цілком могло статися. Тим часом суворі правила запобігання зараження лише створюють перешкоди для пошуку життя, збільшуючи при цьому вартість місій.

Может, варто задуматися про те, щоб послабити правила? Якщо на Червоній планеті існує власне життя, то вона неодмінно повинна відрізнятися від земної, тоді можна буде розпізнати її. Якщо ж її немає, то виявлені бактерії виявляться земними, і ми відразу визначимо іх.

Как би там не було, земной жізні буде зовсім непросто колонізувати Марс. Новоприбулі мікроорганізми, швидше за все, не будуть розвиватися в її суворих умовах. Крім того, вони не зможуть конкурувати з "місцевими жителями". Це також неможливо, як, наприклад, неможливо заселення папугами Антарктиди.

Однако, навіть найменше ослаблення правил повинно призвести до виключення можливості зараження мікроорганізмами земного походження. "Адже виявити життя після того, як вона буде нами знищена - гірше, ніж не виявити її взагалі", - підсумовує ізданіе.

Японское землетрясение сократило продолжительность дня на Земле

Огромное землетрясение, которое произошло на северо-востоке Японии, сократило продолжительность земного дня и стало причиной изменений в положении и вращении земного шара. В результате нового исследования геофизика Ричарда Гросса из Лаборатории НАСА в Калифорнии было обнаружено, что интенсивное землетрясение мощностью 8, 9 баллов

Ученые подсчитали, когда астероиды уничтожат Землю

Специалисты из США в результате проведенного исследования смогли установить, что с большой долей вероятности астероиды смогут уничтожить Землю через 1,35 миллиона лет. Ученые смогли определить, что в ближайшие миллиард лет покой планеты Земля могут нарушить больше двух тысяч астероидов. Средняя ширина астероидов составит порядка 900 метров. Это довольно внушительные размеры для небесного тела. Согласно истории

Ученые создадут модель земного ядра

Группа международных ученых планирует смоделировать ядро Земли. В земном ядре материя находится под давлением трех с половиной атмосфер, а температура ядра составляет около десяти тысяч градусов по шкале Цельсия. Смоделировав ядро, ученые смогут понять, как ведут себя разные земные материалы при упомянутых показателях температуры и давления. Чтобы понять, как выглядит ядро планеты на глубине двух с половиной тысяч километров, ученые-физики воспользуются возможностями европейского синхротрона.