03/06/2013

Астрономи з Бразилії виявили дуже схожу на Сонце зірку

Группе бразильських астрономів спільно з колегами з Японії вдалося виявити за допомогою телескопа «Субару» зірку, сильно схожу на Сонце. Однак двійник нашого світила, як відзначають вчені на 2 мільйони років старше, що дозволить глибше вивчити еволюцію Сонця.

Учение вже протягом довгих років намагаються передбачити еволюцію світила. Відкриття схожою зірки тепер допоможе прогнозувати майбутнє Сонця. Зірка, виявлена ??астрономами, знаходиться на відстані 2000 світлових років від нашої планети, це забезпечить повноцінні спостереження, які дозволять з найвищою точністю передбачити розвиток нашого Сонця в майбутньому.

Звезди того ж класу, що й Сонце, існують зазвичай близько 10 мільярдів років. Освіта нашого світило сталося приблизно 4. 6 мільярда років тому, а це означає, що Сонце буде висвітлювати Землю ще приблизно 5 мільярдів років. Дослідники вважають, що перед смертю Сонце перетвориться на красного гіганта і поглине такі планети, як Меркурій, Венеру і ймовірно навіть Землю. Але якщо цього все-таки не відбудеться, на Землі все одно буде так спекотно, що розвиток білкової життя стане просто неможливим.

Ісследованія далекого світила допомогою оптичного телескопа «Субару», а також наукового супутника CoRot допоможуть астрономам зрозуміти, яким саме чином стане збільшуватися ступінь світності зірки, і представити умови, які будуть переважати на ньому через десятки і сотні мільйонів років.

Астрономы открыли розовую планету загадочного происхождения

«Субару», 8,2-метровый наземный оптический телескоп, который принадлежит японской Национальной Астрономической Обсерватории и находится на Гаваях, помог исследователям открыть розовую планету, происхождение которой они пока затрудняются объяснить. Экзопланета, получившая название GJ 504b, занимает место в созвездии Девы. Она вращается вокруг яркой огненной звезды, напоминающей наше светило. Астрономы заметили впервые эту экзопланету еще в 2011 году, когда анализировали снимки, сделанные телескопом «Субару» в инфракрасном волновом диапазоне.

Астрономы из Японии обнаружили «космическую магатаму»