31/05/2013

Радіотелескоп Голдстоун побачить астероїд розміром з вежу Ейфеля

Амеріканская радиообсерватории Голдстоун буде спостерігати в серпні астероїд під кодовою назвою 2005WK4, який пройде в 3 млн. км від Землі, повідомляє Марина Брозович, яка є науковим співробітником даної обсерваторії.

Астероід 2005WK4 обсерваторією Сайдинг-Спрінг відкритий в листопаді 2005. Він пролетить 9 серпня на відстані в 0,021 айстр. од. від Землі, а це далі у 8 разів, ніж місячна орбіта.

"Ми оцінюємо діаметр даного астероіда приблизно в 300м - це означає, що він дещо менше" супутника "1998QE2. Він стане при цьому цікавою метою ", - говорить Брозович в ефірі НАСА.

Спеціалісти Голдстоуна давно стежать за 1998QE2, який пройде в ніч на суботу від Землі в 5,8 млн. км. Перші спостереження виявили, що насправді цей астероїд подвійний - у головного тіла 2,7 км діаметром мається супутник приблизно 600м діаметром.

Получен снимок находящего рядом с Землей астероида