23/05/2013

Петрушка, селера і ромашковий чай запобігають розвитку раку

Чай з квіток ромашки - відмінна профілактика ракових захворювань. Подібні властивості властиве також петрушці та селері. Захисний ефект рослин обумовлений головним чином вмістом апигенина - відомого біофлавоноїду і антиоксиданту.

Ісследователі з університету Огайо (США) виявили нові джерела корисних хімічних речовин, які володіють протиракову дію. Про це повідомляє зарубіжне видання Daily Mail.

В Зокрема, йдеться про апігенін. Лабораторні експерименти на мишах показали, що відомий своїми протизапальними, а також омолоджують властивостями флавоноїд, активно взаємодіє з 160 білками в організмі людини, знижуючи тим самим здатність ракових клеток до розмноження. Апігенін особливо впливає на протеїн під назвою hnRNPA2, зміни в структурі якого і сприяють розвитку онкологічних захворювань.

Спеціалісти відзначають, що найбільш позитивно апігенін впливає на клітини раку молочної залози, позбавляючи їх нежиттєздатність і роблячи вкрай уразливими перед хіміотерапією.

В великих кількостях, за словами авторів дослідження, дане з'єднання міститься в ромашковому чаї, а також в селері і петрушці. Ще воно присутнє в яблуках, апельсинах і горіхах деяких відов.

Медики предложили экспресс-восстановление после бурной вечеринки