19/03/2013

Вчені створили ембріон вимерлої тварини

Учение з Університету Нового Південного Уельсу (УНЮЕ) повідомили про успішне створення живого ембріона тварини, яка вимерло три десятиліття тому. Даний науковий прорив в майбутньому може дозволити відновити популяцію вимерлих видів.

Іспользуя неживої генетіческій матеріал вимерлого три десятиліття тому виду реобатрахус (турботлива жаба), дослідники внесли ДНК в яйцеклітини родинного виду жаби. Весь процес нагадував клонування знаменитої овечки Доллі. Через кілька днів, ембріон реобатрахуса ожив, вперше за 30 лет.

Ісследователь з УНЮЕ Майк Арчер, розповів, що перший час яйцеклітина здавалася неактивною. "Але потім, раптово, одна з клітин розділилася, потім ще раз і ще раз".

"Вперше в історії ця технологія була успішно застосована до вимерлого виду", - сказав природоохоронний біолог Майкл Махоні.

Хотя ембріон не розвинувся до пуголовка, вчені заявляють, що вже в найближчому майбутньому цей процес, відомий як терапевтичне клонування, буде вдосконалений і дозволить вирощувати цей або інші види до зрілого возраста.

"Ми розраховуємо, що цей хлопець знову застрибає", - сказав Арчер.

Ето дає надію для численних вимираючих видів, а також для тих видів, які вважаються вимершімі.

Орігінал (на англ. Мовою): Treehugger.com