26/02/2013

Вчені створять найпотужніший антибіотик з поту людини

Антібактеріальний препарат, створений з людського поту, може насправді перемогти лікарняні супербагі і смертельні штами туберкульозу. Секрет дієвості такого антибіотика полягає в наступному: активація білка dermcidin (DCD), який знаходиться в організмі людини, відбувається в солоному, злегка кислому поті. Таким чином, проходячи крізь клітинну мембрану патогенів, він їх знищує.

Іспользовать його молекулу в якості транспортної, можна розробити ефективні ліки, які будуть проникати в будь-які клітини. Це дозволяє контролювати велику кількість бактерій, знаючи їх атомарну структуру.

Как зазначила доктор Ульріх Закарі з Університету Единбурга, в природі все існує близько 1700 природних антибіотиків. Вони можуть стати для людства справжнім порятунком в умовах поширення резистентності патогенів до багатьох ліків.

Виделеніе DCD через потовие желези відбувається у випадку пошкодження шкіри. Що відноситься до антимікробних пептидів з'єднання, швидко зможе очистити ранку від будь-яких видів бактерій.

Результати дослідження показали, що у білка молекулярна структура гнучка, аномально витягнута і проникна. Вона пристосовується до клітинних мембран різного типу, що дозволяє боротися і з грибками. Речовина вже показало свою ефективність проти таких інфекцій, як Mycobacterium tuberculosis і Staphylococcus aureus.

Учёные: Хлопок поможет в борьбе с болезнью Альцгеймера