12/02/2013

Фізичні вправи знижують ризик розвитку раку простати

Новое дослідження, проведене фахівцями Медичного ветеранського центру в Даремі (Англія) виявило, що фізичні вправи і тренування в спортзалі знижують у білошкірих чоловіків ризик розвитку раку простати або полегшують перебіг хвороби. Результати даного наукового дослідження не відносяться до чоловіків з темною шкірою, передає Medical Xpress.

Более ранні дослідження вже показували зв'язок між фізичними вправами і зниженням ймовірності розвитку раку простати. Крім того, було встановлено, що у темношкірих ризик виникнення даної хвороби зі смертельним результатом більш високий, ніж у світлошкірих. Однак причина подібних відмінностей досі була не ясна.

Группа вчених під керівництвом автора дослідження Ліонеля Баньес опитала 164 світлошкірих і 143 темношкірих, які пройшли процедуру біопсіі передміхурової желези, з метою зібрати інформацію про те, як часто вони займаються в спортзалі. Навантаження був класифікована експертами за такими категоріями: малоактивний спосіб життя, сидячий спосіб життя, навантаження середнього ступеня і високою. Результати біопсії серед світлошкірих чоловіків з навантаженням середнього і високого ступеня на 53% рідше вказували на присутність у них раку простати на відміну від чоловіків, які вели сидячий або ж малоактивний спосіб життя. Тим не менш, у чоловіків з темною шкірою зв'язку між фізичною активністю і розвитком раку простати виявлено не було.

Спеціалісти також в ході роботи оцінили вплив тренувань на розмір вже наявної пухлини у чоловіків. Пацієнти, які регулярно відвідували тренажерний зал, на 13% були менш схильні до виникнення занедбаній стадії захворювання. Ця тенденція було відзначена виключно у людей зі світлою шкірою.

"Згідно з результатами дослідження, ризик розвитку раку простати не залежить від фізичного навантаження у темношкірих, перебуваючи в групі ризику, вони більш схильні до розвитку пухлини агресивної форми. Потрібен ряд додаткових досліджень для виявлення механізму, який породжує расову нерівність у способах боротьби з раком ", - зазначив у висновку Л. Баньес.

Ученые выяснили, вызывает ли бюстгальтер развитие рака

Американские ученые решили проверить давнюю гипотезу о связи женского белья и раком молочной железы. Ее основой является факт, что до того, как был изобретен бюстгальтер, женщины намного реже страдали от этого недуга. А сейчас данный атрибут женской одежды сдавливает грудь, что может привести к застою лимфы, а впоследствии – к раку груди. Для того, чтобы проверить данную теорию, специалисты отобрали чуть более тысячи пациенток. Все они страдали двумя

Ученые доказали вред мобильных телефонов

Электромагнитное излучение от мобильных телефонов может привести к развитию не только опухоли головного мозга, но и раковых образований в глазах и слюнных железах, а также привести к раку яичка и лейкемии.

Исследователи из США нашли двуликий ген SIRT6 предотвращающие рак

Новое исследование Университета Чикаго показывает, как белок SIRT6, подавляющий рост опухоли печени и толстой кишки, может способствовать развитию рака кожи. SIRT6 является частью семейства семи белков – сиртуинов, которые помогают регулировать геномную стабильность и предотвращать некоторые генетические дефекты, связанные со старением. Он помогает восстанавливать повреждения ДНК, которые могут привести к раку.