Кока-кола ефективно бореться з шлунково-кишковими камінням
Спеціалісти з Афінського університету виявили, що кока-кола приносить нашому здоров'ю не тільки шкоду, але і користь: агресивні речовини, пошкоджують зубну емаль у шанувальників цього напою, здатні видаляти шлунково-кишкові камені.
Ісследованіе афінських фахівців передбачало огляд безлічі наукових статей, присвячених вивченню нетрадиційних методів позбавлення людини від шлунково-кишкових каменів або, кажучи науковою мовою, шлункових фітобезоаров, які являють собою щільні утворення, що складаються з волосся, рослинних волокон. Подібні волокнисті утворення зазвичай виникають через порушення травлення. Ще однією причиною формування каменів стають нерідко операції на шлунково-кишковому тракті. Викликаючи больові відчуття у людини, фітобезоари ускладнюють переміщення їжі в шлунку і кишечнику.
Результати розглянутих дослідниками експериментів показали, що еффектівность лікування кока-колой в боротьбі з фітобезоаров. Так, у 23 з 46 добровольців шлункові камені був зруйновані від регулярного вживання тільки однієї кока-коли. Тим часом 19 пацієнтів кока-кола була прописана в комплексі з іншими терапевтичними засобами. І лише в чотирьох випадках пацієнтам потрібна операційне втручання. Як виявилося, ефективність кока-Кольна терапії - більше 91%.
Учение вважають, що кока-кола сприяє розчиненню каменів завдяки фосфорної та вугільної кислот, які в ній містяться. Для руйнування волокнистих з'єднань необхідна їх обробка сильною кислотою. Якщо шлунковий сік не здатний впоратися з цим завданням сам, йому можна допомогти кока-колою. Аналогічний ефект мають також газоподібний вуглець і бікарбонат натрія.
С этим материалом еще читают:
Где хранится секретный рецепт напитка Coca-Cola?
Опровержение слухов имеет обратный эффект
Внезапные обмороки может вызвать чрезмерное потребление меда или колы
Еще из категории здоровье:
- Кто полетит на Artemis 3 NASA готовится объявить экипаж одной из самых важных миссий нового лунного проекта
- Новый способ наблюдения за кровотоком мозга во время операций может предотвратить инвалидность и спасти жизни
- Учёные впервые заглянули внутрь живых стволовых клеток и увидели, как начинается старение
- Учёные заблокировали белок, который помогает болезни Паркинсона распространяться по мозгу
- Белок восстановления ДНК может стать ключом к новым методам лечения рака
- Учёные выявили сотни генов, связанных с зависимостями: исследование охватило Европу, Африку и Америку
- Тест мозга поможет предсказать, кто сможет достичь оргазма во время терапии антидепрессантами
- Полиненасыщенные жирные кислоты помогают обратить возрастное ухудшение зрения
Последние комментарии
Рассылка топовых новостей
Читательский топ
- В Помпеях у жертвы извержения Везувия нашли набор врача
- Учёные решили сложную задачу для миссий к астероидам: космические аппараты смогут эффективнее «прыгать» от объекта к объекту
- Учёные создали самую подробную карту нейронных дендритов в мозге мыши
- Антарктический ледник Хектория отступил на 25 километров всего за 15 месяцев
- Белок восстановления ДНК может стать ключом к новым методам лечения рака
- Спутниковые мегасозвездия могут стать «нерегулируемым геоинженерным экспериментом»
- Ярко-синие «калийные пруды» в Юте заметили из космоса рядом с тёмно-зелёной рекой Колорадо

Комментариев нет. Будьте первым!