12/01/2013

Бурхливе сексуальне життя небезпечна для здоров'я чоловіків

Австралійскіе вчені поставили під сумнів користь традиційного сексу для здоров'я чоловіків. Біологи з Університету Західної Австралії стверджують, що насправді надмірна сексуальна активність призводить до ослаблення імунітету, підриваючи ресурси організма.

К таких висновків вчені дійшли після дослідження комах - польових цвіркунів. За словами експертів, біомеханізми у чоловіків і цвіркунів абсолютно схожі. Спостереження дозволило виявити зв'язок між виробленням сперми в організмі і його здоров'ям у особин чоловічої статі. Виявилося, що під час виробництва високоякісного насіння, наприклад, страждають інші системи організму, але більш вразливою в цей період стає імунна система. Організм самців виявляється певної мішенню для різних бактеріальних і вірусних інфекцій. При цьому, чим більше сексу, тим менше його здатність чинити опір хворобам.

Ета інформація особливо важлива, на думку фахівців, для тих, у кого відзначений досить низький рівень статевого потягу. Якщо у чоловіка спостерігається схильність до невротичних реакцій, тоді неумеренние заняття сексом здатні викликати розвитку неврозів. Також суттєво може погіршуватися настрій, чоловік стає дратівливим і запальним. Можливі навіть прояви агресії.

Прі запаленнях хронічного характеру внутрішніх статевих органів, нестриманість від інтимної близькості також може призвести до дуже сумних наслідків, оскільки вона провокує загострення всіх недуг.

Врачі звертають особливу увагу на час початку статевого життя у сучасних підлітків. Статеве дозрівання у юнаків настає досить рано - в 12-14 років. Фахівці попереджають, що статеві відносини в дуже юному віці можуть бути небезпечні, тому що організм хлопчиків, які не досягли 15 років, ще занадто слабкий для напруги, випробовується при статевому акті. Адже статевий акт вимагає від організму великих витрат енергії. А регулярний контакт з сексуальним партнером, забираючи багато сил у підлітка, може істотно загальмувати в деяких випадках, і фізичне, і розумовий развітіе.

Сексом по любви больше интересуются мужчины

Ученые из Великобритании, проведя очередное исследование, установили, что к сексу по любви наибольший интерес проявляют представители сильного пола. Простое анкетирование с получением учеными ответов от респондентов, показало, что мужчины наиболее заинтересованы таким сексом. В своем докладе ученые из британского института социальных исследований отметили, что данный вид удовольствия интересен не только мужчинам, но и женщинам

Современных мужчин все меньше интересует секс

Сильный стресс и усталость приводят к тому, что в действительности каждый 6-й мужчина хочет секса не более одного раза в месяц. Такие сведения со ссылкой на результаты исследования передают зарубежные СМИ. Научное изыскание, предусматривающее наблюдение за 300 мужчинами, позволило специалистам сделать неутешительные выводы. Как выяснилось, только у 50% участников ежедневно возникало желание заняться сексом, у 25% - всего 2–3 раза в неделю, а у 16% - лишь раз месяц, иногда и реже.

Названы ТОП-10 сексуальных желаний мужчин